Jumaat, 14 Februari 2014

Hentikanlah....Saya maafkan anda

Assalamualaikum Wrkth.

Saya dengan ini memohon kepada orang yang memanipulasikan beberapa gambar Dusun saya untuk tujuan yang mereka sahaja yang tahu menarik balik iklan mereka dalam Mudah.com. (refer iklan ini)

http://www.mudah.my/Dusun+at+kampung+ulu+tawar-25575298.htm

Beberapa keping gambar yang tertera itu adalah JELAS gambar Dusun Ku. Scenario nya adalah kolam tadahan air serta bangsal berehat disuatu sudut dalam dusun saya. Boleh dilihat dalam gambar2 yang saya muatkan dalam Halaman "Dusun Ku".

Perbuatan seperti ini adalah tidak baik. Sekiranya kita ingin berjaya dalam kehidupan Dunia & Akhirat hentikan tindakan memanipulasi & menipu seperti ini. Sebenarnya Allah SWT maha mengetahui dan semua orang ingin mendapat rahmat & keberkatan dari Nya untuk kehidupan mereka.

Ingatlah bahawa sebarang tindakan kita samaada baik atau jahat pasti akan mendapat balasan dari Allah.SWT.  Hanya cepat atau lambat saja kita menerimanya.

Hentikanlah perbuatan tidak baik itu dan saya Memaafkan Kesalahan perbuatan anda tersebut. Kalau diteruskan juga...saya hanya berserah kepada Allah SWT untuk menentukanNya.

Wassalam