Selasa, 6 Julai 2021

Dia Mula Gugur Dah!!!

Alhamdulillah!!!

Dia mai dah!. Semalam hari pertama gugur 7 biji. Hari nie gugur 18 biji .... Tapi.....bukan untuk dijual lagi. Tuan kebun nak makan puas2. Aku minta sangat jangan call aku pada masa ini kepada yg telah buat order kerana aku terlalu sibuk di kebun. Whatsapp tak apa... nanti aku response. Jangan bimbang kpd yg telah buat order. Aku ada senarai dari list terawal hingga terkini spt berikut :-

Cheng Kuantan Zink 20kg
Aziyan Sg. Isap Damai
Puan Norlela Indera Mahkota
Puan Suriati Spg Pekan
Ustaz Maidi Balok
Puan Nor 10kg
Hj. Wan ED Cateter
Hj. Halin Masjid Lama
Che Gu Asmuni Tmn Ukhwah
Syed Kassim Tmn Ukhwah
019.. ... ... 9636 10kg
Nor Robiah ex Staf 20kg
Itu order yg aku terima. Kan aku telah janji nak entertain bermula minggu depan iaitu ESOK ikut giliran. Ada lagi list order melalui isteri aku dpd rakan2 masjid beliau. Lebih banyak dari senarai aku.
Jadi ..... kalau nak masuk order baru... whatsapp saja dan kalau nak mudah hashtag #Yan Ji Li, Si Pok Mei, Tak Ya Bok Ngok#
(Maksudnya : Durian Haji Romli, Isi Bapok Comei, Tak Percaya Tebuk Tengok)
Automatik aku akan pickup dari # hashtag ini masuk kedalam outstanding list. COD and no delivery charged!!! Own collection is preferable.
Harga musim nie RM9/= per Kilo saja. Durian baru gugur jual pada hari yg sama. Tangkai masih bergetah. Hasil dari Baja Buatan Sendiri " Baja Kompos RN dan Cuka Kayu RN"
Wassalam

(Copied from Facebook's posting on 2nd. July 2021)

Sipokmei.



Collection pagi nie




Alhamdulillah.